خبر

بهترین لپ تاپ های گیمینگ باپردازنده های رایزن

به نقل از گزارش فرارو، این بار شرکت لنوو بزرگ ترین سیستم عامل را از نظر پردازنده های رایزن تولید و به بازار عرضه نمود تا بتواند بهترین لپ تاپ های گیمینگ را تولید کند. لازم به ذکر است این سری پردازنده در حال حاضر جز جدیدترین تکنولوژی روز دنیا می باشد.

شرکت موفق لنوو ، لپ تاپ گیمنیگ سری Legion Y7000P 2022 را که دارای پردازنده نسل دوازدهم اینتل  Alder Lake Mobile بود را به بازار چین معرفی کرد. این اقدام تخصصی و بزرگ باعث شد کاربران لنوو بیش از پیش به آن اعتماد کنند و این اعتماد کاربران بازار کار قدرتمند تری را برای این برند محبوب رقم زد.

شرکت لنوو همواره به عنوان بزرگ ترین شرکت تولید کننده انواع لپ تاپ در صدد است پیشرفته ترین و آپدیت ترین سیستم ها را طراحی کند.

این نوع اقدام هوشمندانه برند لنوو باعث شد کاربران با داشتن سیستم های قوی تر و پیشرفته تر شرایط آسان تری را برای انجام بازی های خود داشته باشند؛ چرا که داشتن این گونه سیستم ها با پردازنده فوق حرفه ای باعث شده سرعت، کیفیت تصاویر، مدت زمان خروجی اطلاعات و … بهتر و قوی تر صورت گیرد.

شما نیز می توانید برای داشتن سیستمی با پردازنده بالا ابتدا نیاز خود را مشخص کده و سپس با توجه  به نیاز هایتان مدل و برند سیستم خود را انتخاب نمایید.

 

بازگشت به لیست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *